Pengikut OrangPlastik

Friday, December 24, 2010

Ongperasi Kucin Beco

Pasukan bomba negara plastik telah menjalankan satu operasi yang berbahaya.....

BA2: woooopssssss berenti...kita dah terlajak dah nie...

BA1: kita nak guna kapak ke??
BA2: dah itu jer yang ada.....
BA1: itu jer yang ada pakai jerrrr laaa...

Kucim: oram plastim rupemnyem... nak kenem baham dengam aku ke..

BA2: weiiii kucim tu tengok kita la.....
BA1: relaksssss....jangan takut....

BA2: alamak mcm di tengok kat aku jerrr sekarang... Bro tolong broooo....

BA2: ko harus hati2x....kerana kucim ni binatang yang ganaz... sekali..aku nasib baik dia tak ngap tadi
BA1 : yerrr aku tau kerja aku ganaz sekali jerr..... ko jangan risau...

BA2 : hati2x.... sahabatku.....

Ba1:yer la... aku hati2x la nie.... harap2x...lah dia tak nampak aku kat sini...

BA1: perggghhhh sikit lagi nak sampai kat tengkuk dia lepas tu kapak terus!!!!

BA1: easy...pusyy eh kucim....jangan gerak nnt aku jatuh..

BA1: wuuuuuuuu best woooo naik atas kucim ni... ko tak nak join sekali ke??..

BA2 : dah lerrr tu weii turun la... ngade aku tengok ko nie...

BA1: fuhhhh nyaman seyhhh.... bulu yang halus...boleh buat tilam nie
BA2: Ha ah la...lembut..wahahaha nasib dia tak ganaz...good kucim

BMBA1 : fuhhh... lega rupanya jinak kucim tu...

No comments:

Post a Comment